Cette question a été résolue

fail to change the mobile plan

DING X.

I tried to change into the NRJ mobile plan from another operater but failed at the payment step because of some network issue. Then I had to start over, but it told me that the operater of my phonenumber was already NRJ and I coulden't change it anymore.But I did not receive any confirmation email or information, nor did I have an account to log in or view relevant orders.

Hello Ding,

If I understand :

  • You currently have a mobile plan with a competing operator
  • You would like to switch this mobile plan to NRJ Mobile with number retention
  • When you wanted to place an order with NRJ, you were interrupted because of a network incident
  • Now that you want to place your order again, the site tells you that you are already at NRJ Mobile
  • That's it ?

    --- In french ---
    Si je comprends bien :

    • Tu as actuellement un abonnement auprès d'un opérateur concurrent
    • Tu voudrais prendre un abonnement avec une portabilité de ton numéro chez NRJ Mobile
    • Lors de ta commande, tu as été interrompu à cause d'un incident réseau
    • Lorsque tu veux repasser ta commande, le site te dit que tu es déjà chez NRJ
    • C'est bien ca ?

Réponses

Mounia K.

Equipe

Hello,

Our client advisors can not answer in a foreign language.

Can you contact our customer service using French?

If necessary, we are open from Monday to Saturday, from 8h to 22h at 0969 360 200.

Best Regards,

L’Assistance Mobile

----------------------------
Téléchargez également l'application NRJ Mobile pour suivre vos consommations 24h/24 depuis votre mobile.

DING X.

Aujourd’hui, j’ai reçu un courrier du NRJ Me Disant que cette commande n’était pas valable, et j’ai donc repris cette commande, et cette fois c’est réussi. Merci beaucoup pour votre aide.

Mounia K.

Equipe

Bonjour Ding,

Vous nous avez fournis un visa étudiant et je vous invite à nous faire parvenir une attestation de sa validation auprès de l’Office Français de l’Immigration et de l’Intégration.

Merci pour votre compréhension et prenez soin de vous et de vos proches.

Cordialement,

Mounia, Conseillère Assistance Mobile