Terminated service but still get invoices

MARK H.

We called to cancel our line on 22nd January and sent registered letter on 23 January, 2020 to terminate our numbers. This was sent by Thierry Heurtellop from CIC Bank in Amboise.

For termination of 4G Pocket E (C18181386778).

Please confirm the contract is terminated and please stop sending invoices.

Réponse

Hello Mark,

After checking, I found your termination letter. This one has been mistakenly registered on another line.

I will send you a private message on your email address in order to provide you more information.

Best regards,
Anthony, Assistance Mobile Advisor
----------------------------
Téléchargez également l'application CIC Mobile pour suivre vos consommations 24H/24 depuis votre mobile.