Cette question a été résolue

I want to cancel my line, but I am in the abroad, how can I do it?

QUOC TUAN T.

I am a student, and I go back to my hometown, so I want to closed my line. Also I just closed the bank in the France last week.

I thought that you will close the line too, because I use bank and phone in the same CIC.

Please kindly help me, because now they requires me to pay the bill for phone that I did not use.

Contact me by mail *************@****.***

Olympe H.

Equipe

Hello,

Our client advisors can not answer in a foreign language.

Can you contact our customer service using French?

If necessary, we are open from Monday to Saturday, from 8h to 22h at 0969 360 200 (non-surcharged number).

Best Regards,

Olympe, Conseillère Assistance Mobile
----------------------------
Téléchargez également l'application CIC Mobile pour suivre vos consommations 24H/24 depuis votre mobile.